فروشگاه ساز کرج

فروشگاه ساز کرج، خرید ساز خوب در همه‌ی شهرهای ایران کار ساده‌ای نخواهد بود . اما در شهرساز می‌توانید ساز خود را از میان تعداد زیادی برند معتبر به راحتی انتخاب نمایید و خرید کنید. برای خرید ساز از فروشگاه ساز در کرج باید به موارد خاصی توجه داشته باشید که معمولا اساتید در آموزشگاه موسیقی یا مشاورین آموزشی در این مورد توصیه هایی میکنند که بهتر است قبل از خرید ساز حتما مورد توجه قرار دهید.

اینکه چه سازی قرار است بنوازید و یاد بگیرید ، البته خیلی در خرید ساز فرق دارد مثلا برای خرید گیتار نکات خاصی مورد توجه میباشد یا برای خرید پیانو باید به موارد تخصصی و ضروری توجه کنید اما به طور کلی توصیه هایی برای هم ساز ها وجود دارد که فرقی نمیکند چه سازی را انتخاب کردید و شامل کلیه ساز ها می گردد که در زیر با برخی از این شرایط بیشتر آشنا میشوید.

شهرساز مرجع تخصصی فروش ساز و ادوات موسیقی در کرج نمایندگی بسیاری از برندهای خوش نام و مطرح دنیا می باشد. جهت خرید انواع ساز اعم از  ویولن، گیتار، سنتور، پیانو، سه تار،‌ دف، سازدهنی، کتاب های آموزش موسیقی ، تنبک، لوازم جانبی و … به قسمت محصولات فروشگاه شهرساز در کرج مراجعه نمایید

انواع ساز موسیقی در کرج:

سازهای ایرانی از حیث جنس به سه گروه : فلزی ، سفالی و چوبی
از لحاظ نوع و شکل تولید صوت به سه گروه :
سازهای زهی : تار، دوتار، سه تار، عود ، تنبور ، بربط ،رباب ، قانون ( زخمه ای ) ،کمانچه، سرود ( آرشه ای ) ، سنتور(زهی – کوبشی)
سازهای بادی : فلوت ، نی ، قره نی ، نی انبان ، کرنا ، با لابان ، دوزله ، سرنا ، نفیر، دونیه ، شمشال
سازهای ضربی : دایره ، دهل ، تنبک ، نقاره ، سنج ، طاس ، دف

ساز چیست؟

ساز وسیله ای جهت نواختن موسیقی نام دارد. اگرچه هر وسیله‌ای را که صدا بدهد می‌توان ساز نامید ، منظور از ساز وسایلی میباشد که صرفاً برای اجرای موسیقی ساخته شده باشد . احتمالاً قدیمی‌ترین وسیله تولید موسیقی صدای انسانی خواهد بود . بعد از آن شاید انواع سازهای کوبه‌ای و پس از آن سازهای بادی قدمت بیشتری داشته باشند. یک قطعه استخوان سوراخ شده مربوط به دوره انسان نئاندرتال را قدیمی‌ترین ساز بادی کشف‌شده میباشد. سازهای زهی نیز در فرهنگ‌های مختلف بشری به کار می‌رفتند و در تماس‌های بین فرهنگ‌ها انواع آن متحول گشت و بسیاری از این گونه سازها در نقاط مختلف جهان به چشم می‌خورند که در عین تفاوت جنبه‌های مشترک بسیاری خواهند داشت. فن تولید ساز به‌ویژه پس از انقلاب صنعتی در اروپا پیشرفت بسیاری داشت و انواع سازهای پیچیده و زیبا با توانایی صدادهی عالی در اروپا تولید شده و می‌شود. در قرن بیستم ژاپن و اخیراً چین نیز سازهایی با کیفیت بسیار بالا تولید میکنند.

آیا تعداد سازها محدود میباشند یا خیر؟

شاید در نگاه اول گمان کنید که تعداد ساز ها محدود به همین هایی میباشد که اسمشان را شنیده اید اما اگر این چنین فکر میکنید سخت در اشتباه خواهید بود . تعداد سازها با توجه به جنبه های مختلف از شکل ظاهری تا نوع و جنس و روش تولید صوت های موسیقی بسیار زیاد و متنوع میباشد (بیشتر از آنچه که تصور می کنید!) بله درست میباشد، ما دنیا را به اندازه ی دنیای اطراف خود تصور میکنیم در حالی که اگر کمی دقیق تر به دنیای اطرافمان توجه نماییم ، ناشناخته های بسیاری وجود دارد که هنوز نشناختیم چرا که ما همیشه در ابتدای راه میباشیم و گمان می کنیم در انتهای مسیر هستیم! مکانیسیم صوت را بارها در دوره هایی که موضوع صدا به نوعی مطرح شده است توضیح دادیم شاید یکی از دلایلی که این همه در تعداد و انواع ساز ها تنوع وجود داشته علاقه ی ذاتی بشر به تولید صوت های گوش نواز با استفاده از لوازم و ابزار های گوناگون میباشد.

فروشگاه لوازم موسیقی در کرج

قیمت آلات موسیقی

فروشگاه کتاب موسیقی در کرج

فروشگاه لوازم موسیقی در مهرشهر

فروش ساز در کرج

فروشگاه ساز موسیقی در کرج

فروش ویولن کرج

خرید سه تار در کرج

فروشگاه لوازم موسیقی در فردیس