فروشگاه ساز دهنی در کرج   خرید سازدهنی کروماتیک ارزان   جهت خرید اینترنتی انواع سازدهنی کروماتیک، دیاتونیک، ترومولو برند های معتبر هوهنر آلمان سوزوکی ژاپن سوان و ایستاپ چین موجود در بازار ایران می توانید از طریق فروشگاه ساز دهنی در کرج اقدام به ثبت سفارش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروشگاه ساز دهنی کرج تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی ساز دهنی

قیمت ساز دهنی ارزان

بهترین مارک ساز دهنی

راهنمای خرید ساز دهنی

فروشگاه ساز دهنی کرج

سازدهنی یا هارمونیکا از پرفروش ترین سازهای دنیاست که در ایران هم محبوبیت زیادی دارد. با توجه به مدل ها و برند های مختلف ساز دهنی، افراد مبتدی برای خرید آن سردرگم می شوند و نیاز به راهنمای خرید ساز دهنی دارند. کوچکترین هارمونیکای قابل نواختن، لیدی کوچک هوهنر یا (Hohner Little Lady) است. همچنین اولین سازیست که در فضا نواخته شده است.

برندهای معروف ساز دهنی

برندهای مختلفی از سازدهنی در بازار موجود است که توسط شرکت های مختلف ساخته میشود. هر کدام از برند ها ویژگی ها و کیفیت های خاص خود را دارند. قیمت ساز در برخی از برند ها با توجه کیفیت آن ها بالاتر است. معروف ترین برند های سازنده سازدهنی می توان به سازدهنی سوزوکی، هوهنر، سوان و … اشاره کرد.

فروش ساز دهنی در کرج

مهمترین چیزی که یک ساز دهنی خوب باید داشته باشد برخورداری از کیفیت ساخت، طراحی مناسب و مستحکم بودن در برابر فشار و تغییرات آب و هوایی  دقت در انتخاب تعداد سوراخ های ساز، بدین معنی که ساز با تعداد 12 سوراخ استاندارد میباشد. چرا که تعداد سوراخ های ساز در صدادهی ساز تاثیر گذار هستند. سازدهنی ۳ نوع اصلی دارد به نام‌های ترمولو، دیاتونیک و کروماتیک.

فروشگاه سازدهنی کروماتیک

این نوع از سازهای دهنی دارای سوراخ های تک ردیفی هستند که با عمل دم و بازدم نوازنده صدا از آن تولید می شود و فرد نوازنده می تواند با وجود یک شستی که عموما در سمت راست این نوع از آلات موسیقی قرار گرفته است، نیم پرده صدای ساز خود را بالاتر ببرد تا از صوت ان از قدرت شنوایی بیشتری برخوردار باشد. از این نوع ساز بیشتر در سبک های بلوز (Blues) استفاده می کنند.

فروشگاه سازدهنی دیاتونیک

سازهای دهنی دیاتونیک بهترین گزینه برای تمام کسانی هستند که می خواهند به تازگی نوازندگی با این نوع سازها را شروع کنند. بهترین مدل اینگونه از سازهای، ۱۰ سوراخه های آن می باشند و می توان با آن تقریبا هر نت موسیقیایی در سبک بلوز را به اجرا درآورد. ناگفته نماند این نوع از سازهای دهنی در حال حاضر از رایج ترین مدل های موجود در بازار نیز محسوب می شوند.

فروشگاه سازدهنی ترمولو

سازدهنی ترمولو را بی‌شک در دوران کودکی دیده‌اید. یکی از مشخص‌ترین تفاوت‌های این نوع از هارمونیکا با دو نوع دیگر این است که ۲ ردیف سوراخ دارد و معمولا خروجی صدای تولید شده از آن ها با لرزش خاصی همراه است و بیشتر مناسب استفاده در سبک های راک آسیایی و همچنین پاپ هستند.

خرید ساز دهنی در کرج

فروشگاه اینترنتی شهرساز مرجع تخصصی خرید اینترنتی انواع ساز دهنی پلاستیکی، کروماتیک و چوبی می باشد. کیفیت بالا با ضمانت پس از فروش در فروشگاه ساز دهنی در کرج

قیمت سازدهنی

قیمت سازدهنی بر حسب در نظر داشتن مواردی مختلفی نظیر: نوع ساز، جنس خروجی صدای آن، برند تولید کننده و غیره دارد و این شما هستید که باید با در نظر گرفتن سطح مبتدی و یا حرفه ای خود در نوازندگی به سراغ خرید یک سازدهنی باکیفیت با قیمتی مناسب بروید. سازدهنی های معمولی نسبت به سازهای دیگر قیمت پایین تری دارند و علاقه مندان مشکلی برای تهیه ساز نخواهند داشت. معمولا قیمت سازدهنی ترمولو و دیاتونیک ارزان تر از مدل های دیگر است.