شهر ساز بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرکز خرید گیتار در ایران با بهترین قیمت ها می باشد. فروشگاه گیتار در کرج مجموعه ای بی نظیر و متنوع از برندهای معتبر و محبوب هنرمندان را در مجموعه خود دارا است و انواع گیتار کلاسیک، آکوستیک، الکتریک و بیس، به همراه تجهیزات جانبی، با قیمت مناسب را ارائه میدهد.

خرید و فروش گیتار در کرج

بهترین فروشگاه گیتار در کرج

فروش گیتار آکوستیک در کرج

فروش گیتار کلاسیک در کرج

گیتار ارزان در کرج

خرید گیتار آکوستیک در کرج

فروشگاه گیتار کرج

خرید ساز، به خصوص اگر اولین باری باشد که می‌خواهید ساز مورد نظر خود را خریداری کنید، بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. این که می دانید با خرید ساز مورد علاقه خود می‌خواهید مسیر بسیار لذت بخش نوازندگی را آغاز و پله های پیشرفت را طی کنید، باعث می شود تا به دنبال خرید بهترین ساز ممکن باشید. خرید بهترین مدل های گیتار کلاسیک، آکوستیک، برقی، پاپ، بیس، اسپانیایی، فلامنکو، الحمرا و یاماها برای افراد حرفه ای و مبتدی در فروشگاه گیتار در کرج را میتوانید تجربه کنید.

فروش گیتار در کرج

مهم ترین نکته ای که باید هنگام خرید گیتار به آن توجه کنید، این است که باید گیتاری را پیدا کنید که به نظر شما گیتاری زیبا و خوش صدا باشد و بتوانید حس خوبی از نوازندگی با آن دریافت کنید. هدف ما در وبسایت فروشگاهی شهرساز ارائه با اصالت ترین محصولات در معتبرترین برندهای موسیقی دنیا همراه با برخورداری از ضمانتی مطمئن برای آسایش خیال هرچه بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده است. با توجه به تخصصی بودن اطلاعات در زمینه ساز , کارشناسان ما با ارائه کاربردی ترین مشاوره خرید برای انتخابی دقیق و مطمئن در خدمت مشتریان هستند تا بتوانند بدون گمراهی و دریافت اطلاعات صحیح سطح بازار با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

خرید گیتار در کرج

فروشگاه گیتار در کرج مرجع تخصصی فروش ساز در سراسر کشور. گیتار را بخرید، نه برند آن را! درست است که معمولا برندهای برتر کیفیت بالاتری دارند ولی بخش زیادی از هزینه آن مربوط به نام برند است. خیلی وسواسی نباشید، به جرات می گویم که اگر زمان خرید گیتار را صرف یادگیری و تمرین کنید خیلی زودتر به نتیجه خواهید رسید.

فروشگاه اینترنتی گیتار در کرج

ساز گیتار یک ساز زهی است که آن را هم با انگشت ( فینگراستایل) و هم با زخمه یا پیک (پیک استایل) می‌نوازند و از این جهت که سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کنند، به سازهای گروه کوردوفون تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته‌است هم‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد. در نتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.

ویژگی های یک ساز خوب چیست؟

طبیعتا جنس گیتار به مرغوبیت چوب بدنه آن بستگی دارد. چوب دسته گیتار چنانچه از چوب های سخت مثل چوب آبنوس باشد، کیفیت مرغوب ساز را نشان می دهد. دسته ی گیتار تاب نداشته باشد. فاصله سیم با دسته زیاد نباشد. از سیم آزاد تا بدنه گیتار تک تک باره ها با انگست اشاره گرفته شده و با دست راست به صدا درآیند. هیچ یک صدای گز نداشته باشد. در صورت داشتن تیونر، با کوک سیم آزاد پرده های مختلف صدای کاملا کوک داشته باشند.