جهت خرید اینترنتی گیتار c70 به همراه تجهیزات جانبی با قیمت مناسب به فروشگاه ساز و ادوات موسیقی شهرساز مراجعه نمایید.

گیتار c70 یکی از متداول ترین انواع گیتار و البته پرطرفدارترین آن ها می باشد. گیتار یک از انواع ساز های موسیقی است که معمولا دارای ۶ رشته می باشد. ساز زدن و ایجاد صدا در این گیتار معمولا با هر دو دست انجام می شود که این کار با فشار دادن یا پیچیدن رشته ها با انگشتان یک دست یا ناخن ها با دخالت دو دست انجام می شود. اغلب به هنرجویان مبتدی و تازه کار پیشنهاد می شود برای شروع کار خود در نواختن گیتار،گیتار c40 و یا گیتار c70 را انتخاب نمایند بدیهی است که قیمت گیتار c70 از رقیب خود کمی بالاتر است اما کیفیت صدایی بهتر و موزون تر را دارا می باشد از همین رو ما در شهرساز بزرگترین فروشگاه اینترنتی آلات موسیقی به شما هنرجوی عزیز پیشنهاد می کنیم برای خرید گیتار مناسب از گیتار c70 استفاده نمایید زیرا کیفیتی به مراتب بالاتر از رقبای خود داشته و تا چندین سال ابتدایی نواختن می تواند جوابگوی شما عزیزان باشد.

مشخصات گیتار c70

همانطور که خدمتتان اعلام شد گیتار c70 یکی از معتبرترین آلات موسیقی می باشد که جنس جعبه صدای این گیتار از چوب کاج نوئل است که صدای ساز بسیار حجیم و گیرا را ایجاد می کند همین تن صدای گیتار c70 باعث محبوبیت بیشترش نسبت به هم نوع خود یعنی گیتار c40 شده است . چوبی که برای قسمت پشت و کناره جعبه صدا در نظر گرفته شده شوریا نام دارد که باعث بهبود رزونانس صداها می شود. از نظر اندازه، این گیتار دارای سایز استاندارد است و مناسب استفاده بزرگسالان می باشد. ماشین هد یاماها C70 کیفیت کاملا مطلوبی دارد و به حفظ کوک ساز کمک چشمگیری می کند. کیفیت ساخت، کیفیت صدا و اکشن این گیتار به هیچ عنوان حس ارزان قیمت بودن را به نوازنده آن منتقل نمی کند. با این که این گیتار در رده ی گیتارهای مبتدی کمپانی یاماها قرار می گیرد، اما افراد تازه کار با خرید آن تا مدت ها به گیتار سطح بالاتری احتیاج پیدا نخواهند کرد. بهترین آلات موسیقی را از ما در شهرساز بهترین مرکز فروش اینترنتی ساز بخواهید.

خرید گیتار c70

صدای رشته های ارتعاشی در این گیتارها با استفاده از محفظه تو خالی گیتار (برای یک گیتار آکوستیک)، یا از طریق تقویت کننده برقی و بلندگو، به صورت آکوستیک ایجاد می شود. گیتار نوعی آکوردوفون است که به طور سنتی از چوب ساخته شده و دارای رشته هایی از جنس gut، نایلون یا فلز می باشد ساختار متمایزی دارد. آکوردوفون به سازی گفته می شود که به وسیله ارتعاش سیم ایجاد صدا کند. گیتار c70 از برند پرطرفدار یاماها می باشد،برند یاماها از اصیل‌ترین برندهای فعال در حوزه موسیقی است که در اوایل صده ۱۹۰۰ فعالیت خود را شروع کرده و امروز یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات موسیقی در سرتاسر جهان است. گیتارهای کلاسیک یاماها به دلیل تجربه زیاد این برند، تنوع بسیار زیاد و البته کیفیت مناسبی دارند از همین رو بسیار در بین اهل موسیقی پرطرفدار می باشد.

قیمت گیتار c70

گیتار کلاسیک یاماها دارای کیفیت مطلوب، کارایی مناسب، ماندگاری و قیمت گذاری مناسبی هستند. بازخوردهای کاملا مثبتی از خریداران و مصرف کنندگان گیتارهای کلاسیک در همه جای دنیا شنیده می‌شودگیتار کلاسیک C70 با طراحی ظریف خود، از محبوب‌ترین طراحی‌ها را در بین گیتارهای Yamaha دارد.صدای گرم و تمیز آن، به مبتدیان در گرفتن بهترین نتیجه کمک فراوانی می‌کند.پیشنهاد شهرساز به شما هنرجوی عزیز بی شک خرید گیتار c70 می باشد زیرا باعث نواختن بهتر شما و البته حرفه ای تر شدنتان می شود. با انتخاب این مدل از گیتار آینده ی موسیقی خود را تضمین نموده و از ابتدا اصولی و حرفه ای شروع به نواختن نمایید.