یکی از آلات موسیقی که امروزه اکثر جوان ها و طرفداران سبک راگ به آن علاقه دارند گیتار الکتریک می باشد.گیتار الکتریک نوعی از گیتار است که صدای آن به وسیله تقویت کننده ای الکتریکی تشدید و یا تغییر می کند. یکی از دلایلی که منجر به ساخته شدن آن شد این بود که در همنوازی ها صدای گیتار آکوستیک در بین دیگر سازها مانند درامز و بیس به خوبی شنیده نمی شد و صدای کمتری نسبت به بقیه داشت به همین دلیل خیلی از موسیقی دانان با استفاده از علم الکترونیک سعی کردند صدای گیتار را تقویت کنند. ما در شهرساز بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم موسیقی در ایران انواع گیتار الکتریک را با قیمت مناسب خدمت شما عزیزان ارائه می نماییم شما مشتریان کگرامی می توانید برای خرید گیتار الکتریک ارزان با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

گیتار الکتریک ارزان

گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌ شود و از این جهت که سیم ‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا میکنند، به سازهای گروه کوردوفون تعلق دارد.گیتار الکتریک نوعی تقویت کننده ی قوی نوای سیم گیتار می باشد که باعث ایجاد صدایی رسا تر و گیرا تر می باشد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه، توانسته‌ است هم ‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ که در نتیجه گونه ‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه ‌ای در موسیقی جهان دارد. گیتار الکتریک به طور کلی به دو دسته گیتار برقی بدنه توپر و گیتار برقی بدنه توخالی تقسیم بندی می شود. شما هنرجوی عزیز می توانید برای خرید گیتار الکتریک مناسب خ.ئ با مشاورین ما در شهرساز تماس حاصل نمایید و بهترین گیتار الکتریک را خریداری نمایید.

قیمت گیتار الکتریک

گیتار الکتریک معمولا شش سیم دارد ولی بعضی از آنها دارای 12 سیم می باشند که هرجفت با یک نت با اکتاوهای متفاوت کوک می شوند. این نوع گیتارها اکثرا در موسیقی فولک کاربرد دارند. گیتارهایی هم با 7 ، 8 سیم وجود دارد که البته غیرمعمول به حساب می آیند. معمولا گیتار الکتریک بدنه توپر مناسب سبک موسیقی راک و متال بوده و گیتار برقی بدنه توخالی مناسب سبک جاز می باشد اما به طور کلی از گیتار الکتریک در سبک های تند و دارای ریتم استفاده می گردد.خرید گیتار الکتریک خود سختی های خود را دارد زیرا نمی توان این آلت موسیقی را در تمامی فروشگاه های آلات موسیقی یافت اما نگران نباشید ما در شهرساز با داشتن بانک بزرگی از آلات موسیقی همواره در کنار شما خواهیم بود.

مرکز فروش گیتار الکتریک

گیتار الکتریک همان تاثیری را روی موسیقی مدرن داشته که پیانو فورته و ویولن سل در دوره های قبل از آن روی موسیقی داشته اند. اما گیتار الکتریک امروزه به عنوان نماد موسیقی راک و بلوز و تقریبا تمام انواع پراگرسیو متال مدرن شناخته می شود. شما می توانید به راحتی برای خرید گیتار الکتریک با مشاورین ما در شهرساز تماس حاصل نمایید و بهترین گیتار الکتریک را خریداری نمایید و نوایی جدید و زیبا را اجرا نمایید.