خرید سه تار یکی از اصیل ترین ساز های زهی ایرانی ساخته شده تحت نظر استادان با تجربه کشور یا قیمت مناسب در فروشگاه سه تار در کرج ارائه میگردد. این وب سایت نیز به طور تخصصی در زمینه خرید سازهای موسیقی فعالیت دارد. جهت خرید سه تار و یا استعلام قیمت سه تار میتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

فروش سه تار در کرج

سه تار دارای کاسه گلابی شکل کوچک و دسته ای بلند است که محدوده صدایی تقریبا ۳ اکتاو را دارا می‌باشد. صدای سه تار بسیار ظریف و دلنشین است و از نظر حجم صدایی نسبت به دیگر سازهای مشابه از صدای کمتری برخوردار می‌باشد. سه تار با انگشت اشاره دست راست نواخته می شود. می‌توان گفت نواختن نسبتا آسان سه تار یکی از دلایل محبوبیت آن بوده است. حتی بسیاری از نوازندگان سازهایی مانند تار ، تنبور و .. سه تار را به عنوان ساز دوم خود انتخاب می‌کنند.

خرید سه تار در کرج

خرید سه تار یک مسله بسیار بزرگ است که شما باید تجربه کافی را برای خرید سه تار داشته باشید. این موضوع به این بستگی دارد که اولا بودجه شما چقدر است دوما شما مبتدی هستید یا اینکه حرفه ای. در کل چند دسته ساز های سه تار وجود دارد
  • سه تار مشقی : که برای تمرین تازه کاران ساخته شده است.
  • سه تار معمولی : سازی است که برای نوازندگان عادی طراحی می شود.
  • سه تار حرفه ای : این دسته از سه تار مخصوص افراد حرفه ای است که در نوازندگی سه تار بسیار حرفه ای شده اند یا برای کنسرت ها می خواهند مناسب است.

فروشگاه سه تار کرج

ساختن سه تار نیاز به دقت بالا و صرف زمان دارد. سارندگانی که در ساخت سه تار استاد شده اند با کسب تجربه زیاد و ساختن ساز های زیاد به کیفیت و الگوی مناسب در سه تار رسیده اند. اکثر اساتید ابتدا با کمک سازندگان با تجربه اصول ساخت سه تار را یاد میگیرند و بعد از ساختن چندین ساز و بررسی آنها از نظر صدادهی و نکات دیگر ایراد های ساز را برطرف کرده و ساز های با کیفیتی می سازند. اساتید معروف با تجربه ساخت سه تار در چندین سال و اجرای نبوغ خود در ساخت ساز، سه تار هایی ساخته اند که کیفیت عالی نسبت به سایر سازها دارند و مورد تایید نوازندگان معروف هستند. و به عنوان الگو برای ساخت کاسه و صفح سه تار تبدیل شده اند.

قیمت سه تار

قیمت سه تار بستگی به نوع ساز و کیفیت ساخت آن دارد. سه تار ساخت اساتید با تجربه تر و ماهرتر دارای کیفیت بیشتر و با قیمت های بیشتر به فروش می روند. برند های معروف سه تار به دلیل کمیاب بودن و محدود بودن تعداد آنها در قیمت های بالا معامله میشود. ساز های تقلبی با مهرهای این اساتید زیاد شده است و برای شناخت اصل بودن آنها نمیتوان به مهر روی ساز اکتقا کرد باید ساز را پیش سازندگان و نوازندگان قدیمی که آشنایی کامل با این ساز ها دارند ببرید تا از اصل بودن آنها مطمئن شوید بخش زیادی از قیمت بالای این ساز ها به دلیل قدمت بالا و کم بودن تعداد آن است.