فروشگاه کلارینت در کرج   فروشگاه کلارینت کرج، با اسنفاده از مشاوره تخصصی همکاران ما می توانید از گالری شهر ساز، خریدی هدفمند و مناسب داشته باشید و با یک تماس تمام اطلاعات لازم درباره انواع سازها از جمله انواع کلارینت را در اختیار داشته باشید.

تماس با مشاورین گالری موسیقی شهر ساز: 09126940145

  فروشگاه شهرساز مجموعه ای بی نظیر و متنوع از برندهای معتبر و محبوب هنرمندان را در مجموعه خود دارا است. شما بییندگان عزیز جهت خرید اینترنتی انواع کلارینت یاماها، ژوپیتر و … و یا مشاوره با کارشناسان فروش فروشگاه کلارینت در کرج میتوانید با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه کلارینت کرج

امروزه مارک های بسیاری از کلارینت برای فروش در بازار موسیقی وجود دارد و مطالعه این باعث می شود که بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر چه بهترین کلارینت تا حد زیادی به آنچه شما دنبال آن هستید و سبک و نوع موسیقی که در آن اجرا می کنید بستگی دارد. در این قسمت بهترین مارک های اصل کلارینت مبتدی-حرفه ای را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن جهت خرید اینترنتی شما هنرآموزان عزیز گلچین کرده ایم.

مرکز فروش کلارینت در کرج

کلارینت از سازهاي بادي چوبی بيشتر از جنس آبنوس و اخيرا فلز، دارای زبانه اي ساده، لوله ای استوانه اي و انتهاي شيپوری. بر روي سطح لوله، كليدهای بسياري تعبيه شده است.کلارینت یکی از سازهای بادی قمیشی است که انواع حرفه‌ای‌اش معمولا از چوب سیاه آفریقایی ساخته می‌شود.کلارینت انواع زیادی دارد که روی‌هم آنها را «خانواده کلارینت» می‌خوانند. معمولا منظور از کلارینت نوع سوپرانوی آن است. نوعی کلارینت که توانایی تولید فاصله‌های موسیقی شرقی را دارد به قره‌نی معروف است.

اجزای ساز کلارینت

کلارینت یک ساز بادی قمیش دار است و کلارینت یک قمیش دارای یک مجرا و یک سوراخ استوانه‌ای است. روی سطح کلارینت کلید‌های زیادی تعبیه شده است و همین امر کمی نواختن این ساز را دشوار می‌کند. انتهای کلارینت حالت شیپوری دارد. بالای ساز تکیه گاهی مانند منقار از جنس چوب، کایوچو یا پلاستیک قرار می‌گیرد که دارای یک سر صاف و یک سر منحنی است. در قسمت صاف این ساز تیغه‌ای بر آن تکیه کرده که در واقع همان زبانه است. به این مجموع دهانی می‌گویند و این قسمت هنگام نواختن در دهان و مابین دندان‌ها قرار می‌گیرد. کلارینت‌های حرفه‌ای را از چوب‌های سیاه آفریقایی یا چوب آبنوس و اخیرا هم از فلز می‌سازند.