خرید اینترنتی گیتار   خرید اینترنتی گیتار، با اسنفاده از مشاوره تخصصی همکاران ما می توانید از گالری شهر ساز، خریدی هدفمند و مناسب داشته باشید و با یک تماس تمام اطلاعات لازم درباره انواع سازها و خرید اینترنتی گیتار را در اختیار داشته باشید.

تماس با مشاورین گالری موسیقی شهر ساز: 09126940145

  یکی از بهترین و شاید بتوان گفت پرطرفدارترین آلات موسیقی، گیتار است که اکثر علاقه مندان به موسیقی از ابتدا با این نوع ساز و آوای خاص آن به دنیای موسیقی قدم می گذارند اما بی شک این نوع ساز موسیقی نیز دارای انواع و اقسام مختلفی است و یک مبتدی و تازه وارد به دنیای موسیقی نمی تواند در زمان خرید اینترنتی گیتار، انواع و اقسام و مدل های آن را از یکدیگر تشخیص دهید. از همین رو ما در شهرساز بزرگترین مرجع فروش ساز، در کنار شما هستیم تا بتوانید برای خرید اینترنتی گیتار مناسب تصمیم گیری کرده و به وسیله ی آن بتوانید بهترین قطعات و آهنگ ها را بنوازید. بی شک شما در آینده ای نزدیک می توانید یک موزیسین خوب و حرفه ای شوید فقط کافی است در خرید گیتار مناسب و با کیفیت دقت لازم را به عمل آورید.

راهنمای خرید گیتار

برای خرید اینترنتی گیتار ابتدا باید با انواع و اقسام و مدل های آن آشنا شوید تا در انتخاب گیتار مناسب دچار سردرگمی و اشتباه نشوید. ساز گیتار از مدل ساز و آلات موسیقی زهی است که می توان با استفاده از انگشت و یا وسیله ای به نام پیک آن را نواخت و از صدای آن لذت برد. شاید بتوان گفت از این جهت که سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کنند، به سازهای گروه کوردوفون تعلق دارد که نوعی اصطلاح است که افراد آشنا به موسیقی کاملا آن را می شناسند سعی می کنیم در باب این موضوع نیز مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. گیتار علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه توانسته است هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد. در نتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد. در ادامه برای راحتی شما در خرید اینترنتی گیتار انواع و اقسام آن را به اختصار توضیح می دهیم.

خرید اینترنتی گیتار اکوستیک

گیتار آکوستیک آن دسته از گیتارها هستند که شش سیم فلزی برای نواخته شدن دارند و موسیقی حاصل از ارتعاش این سیم‌ها در جعبه‌ی صدا که یک بدنه‌ی توخالی از جنس چوب است معمولا کاسه ی گیتار آکوستیک از گیتار کلاسیک بزرگتر بوده و همچنین دسته بلندتری دارد. این گیتار مناسب برای نواختن سبک‌های شنیدنی کانتری، بلوز، راک و موسیقی فولک هستند. انواع گیتار آکوستیک به دو دسته‌ی گیتار کلاسیک و گیتار فلامنکو تقسیم می‌شود. شما برای خرید گیتار ابتدا باید تفاوت میان این سه مدل گیتار را بدانید و البته توجه کنید چه نوع سبکی از موسیقی را می خواهید با گیتار اجرا کنید و متناسب با همان سبک اقدام به خرید آنلاین گیتار مناسب خود نمایید.

خرید اینترنتی گیتار کلاسیک

همانطور که گفتیم گیتار کلاسیک نیز نوعی گیتار اکوستیک است با این تفاوت که، سیم گیتار اکوستیک از جنس فلز بوده اما جنس سیم گیتار کلاسیک از جنس پلاستیک می باشد به همین دلیل گیتار اکوستیک صدای واضح و شفافی را به گوش می‌رسانند درحالی‌که گیتار کلاسیک به دلیل دارا بودن سیم‌های نایلونی صدایی ملایم را از ارتعاش سیم‌ ایجاد می کنند. نکته‌ی مهم در رابطه با گیتار کلاسیک این است که برای تک‌نوازی ساخته‌شده است و نوازنده‌ی آن باید هر نت را با تمام دقت خود به اجرا درآورد زیرا کوک این گیتار بسیار دقیق است معمولا برای افراد مبتدی و هنرجو پیشنهاد می شود گیتار کلاسیک را برای ابتدای راه انتخاب نمایند از همین رو اگر تازه می خواهید گیتار را به عنوان ساز هدف انتخا نمایید سعی کنید در خرید اینترنتی گیتار این نکات را رعایت کنید.

خرید اینترنتی گیتار فلامنکو

بین گیتار فلامنکو و گیتار کلاسیک شباهت های بسیاری وجود دارد اما در کل صدا و آوای ایجاد شده از این دو مدل گیتار بسیار متفاوت می باشد و در هنگام خرید گیتار ابتدا باید هدف موسیقیایی خود را مشخص کنید سپس گیتار مناسب با سبک مد نظر را خریداری نمایید. در گیتار فلامنکو پهلو ها و پشت گیتار از چوب سرو اسپانیایی و به رنگ روشن ساخته می شوند این دو مدل گیتار در ضخامت چوب و پایه های داخلی و ابعاد نیز با هم تفاوت اساسی دارند این تفاوت ها باعث شده گیتار فلامنکو طنین و رنگ صدایی خاص خودش را داشته باشد. گیتار فلامنکو در مقایسه با گیتار کلاسیک روشنی و شفافیت خاصی در صدا دارد.