فروشگاه سنتور در کرج   خرید آنلاین انواع سنتور مناسب افراد مبتدی و حرفه ای با قیمت عالی از فروشگاه اینترنتی شهرساز. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از فروشگاه سنتور در کرج میتوانید با کارشناسان فروش شهرساز تماس حاصل فرمایید.

قیمت سنتور در کرج

فروشگاه ساز سنتور در کرج

خرید سنتور در کرج

بهترین مارک سنتور

مشخصات سنتور خوب

قیمت سنتور ماهور

راهنمای خرید سنتور

مرکز فروش سنتور در کرج

قیمت سنتور حرفه ای موسوی

فروش سنتور در کرج

سنتور یکی از سازهای زِهی- ضربه‌ای (مضرابی) است که دارای شکل کاملاً منظم و هندسی می‌باشد. سنتور از یک جعبه تشدید صدا به شکل ذوزنقه تشکیل شده است که بلندترین ضلع موازی آن نزدیک به نوازنده و دو ضلع با طول برابر، دو ضلع موازی را به شکل مورب قطع می‌کنند. بلندترین ضلع در سنتورهای معمولی 90 سانتی‌متر و کوچک‌ترین ضلع سنتور (دور از نوازنده) 35 سانتی‌متر و اضلاع مورب کناری 38 سانتی‌متر می‌باشند. ارتفاع جعبه سنتور در حدود 8 تا 10 سانتی‌متر است و تمام سطوح جعبه سنتور از چوب (عمدتاً چوب گردو و سرو) ساخته می‌شود. روی سطح سنتور دو حفره به شکل گُل وجود دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری ساز، در نرمی، لطافت و شفاف شدن صدای سنتور نیز نقش زیادی دارد. محدوده صدادهی سنتور کمی بیش از 4 اکتاو است و از این نظر سنتور، یکی از گسترده‌ترین سازهای ایرانی است. سنتور دارای صوتی شفاف و بلورین بوده و قابلیت تکنوازی و هم‌نوازی را به خوبی دارد.

معیارهای ارزیابی خرید سنتور

جنس صدا: بم کریستالی، زنگ دار، پر حجم، صدای بسته و کم حجم، تقه دار بودن ساز، میزان یکدستی صدای ساز جنس چوب: چوب تیره یا روشن، راه راست بودن چوب یا فردار بودن، کهنه یا تازه بودن چوب، سبک و پوک یا سنگین بودن چوب کیفیت پرداخت: کیفیت پرداخت ساز، کیفیت رنگ کاری ساز، کیفیت خرک ها، کیفیت سیم، گوشی و ساچمه و سیم گیر، فاکتورهای اضافه مثل معرق یا خاتم یا منبت

فروشگاه سنتور کرج

یکی از دوست داشتنی ترین سازهای اصیل ایرانی که همچنان نیز اصالت نوایی خود را حفظ کرده و توانسته در دنیایی از سازهای مدرن و امروزی کماکان شنونده پروپاقرص خود را داشته باشد، ساز سنتور است که هر کسی بخواهد در نواختن آن به مهارت بالایی دست پیدا کند، ابتدا می بایست به فکر خرید سنتور مناسب و باکیفیت برای خود باشد و همچون دیگر پروسه خرید سازهای سنتی کشورمان برای داشتن یک سنتور مناسب به فکر کسب اطلاعاتی مغتنم در خصوص این نوع ساز قدیمی ایران باشد.

خرید اینترنتی سنتور

این ساز توسط سازندگان مختلفی در سرار کشور ساخته میشود. هر کارگاه و برندی کیفیت ساخت و صدادهی خاص خود را دارد و اغلب قیمت سنتور بر اساس این کیفیت ها تعیین میشود. به طور کلی این ساز در سطح های مختلف شامل ، مبتدی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای ساخته میشوند تا افراد با توجه به سطح نوازندگی اشان ساز خود را انتخاب کنند. اگر مبتدی هستید و قصد خرید سنتور از فروشگاه های اینترنتی را دارید حتما به همراه شخصی که در این زمینه تخصص دارد، و شما به وی اعتماد دارید بروید. در هنگام خرید حتما، اطلاعات خود را کامل کنید و با آگاهی اقدام به خرید نمایید. زیرا داشتن آگاهی هر چه بیشتر باعث تحمیل هزینه کمتر و دستیابی به نتیجه مطلوب تر خواهد شد.