فروشگاه موسیقی شهرساز عرضه کننده انواع ویولن در تمامی مدل ها با بهترین کیفیت در کرج می باشد. این فروشگاه ویولن در کرج انواع ساز از جمله ویولن های خود را با بهترین قیمت و با ارسال فوری عرضه میدارد.

فروشگاه ویولن کرج

از مهم‌ترین نکاتی که در خرید ویولن باید به آن توجه داشته باشید، سلامت ساز است. فروشگاه ویولن در کرج موظف است، سازی با ساختمان کاملاً سالم به شما تحویل دهد. منظور از سلامت ساز، تنها وجود ترک یا شکستگی که با چشم دیده می‌شود نیست. مواردی مانند مناسب بودن ارتفاع خرک، صاف بودن دسته ویولن و تاب نداشتن گریف، باز نبودن کلاف ویولن، هرز نبودن پیچ آرشه ویولن، مناسب بودن حجم موی آرشه، از مهم‌ترین نکاتی هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. فروشگاه ویولن شهرساز سلامت ساز شما را تضمین می‌کند. چراکه کارشناس مربوطه قبل از تحویل ساز به شما سلامت ساز را از هر نظر بررسی می‌نماید.

فروش ویولن در کرج

قبل از اینکه یادگیری ویولون را شروع کنید نیاز به یک ویولن مناسب دارید. خرید ویولن برای افراد مبتدی ممکن است پیچیده باشد چون آشنایی با ساز ویولون ندارند. علاقه مندان آموزش ویولن باید اشنایی کلی با ساختار ویولون داشته باشند تا در هنگام خرید ویولن در کرج انتخاب بهتری داشته باشند. در صورتی که قصد خرید ویولن را دارید می توانید در هر نقطه از کشور سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می توانید پیش از اقدام به خرید ساز با ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره فروشگاه شهرساز بهره مند شوید.

قیمت ویولن

ساز ویولن انواع مختلف و قیمت های گوناگونی دارد که بستگی به کیفیت ساخت و صدای آن دارد. از نظر قیمت ویولن را می توان به سه دسته مبیتدی، متوسط و حرفه ای تقسیم کرد. برای خرید ویولن علاوه بر قیمت به جزئیات دیگری نیز باید دقت کنید چون سازی می خرید که قرار است با آن تمرینات ویولن را انجام دهید و استاندارد بودن و مناسب بودن صدای آن باعث یادگیری بهتر و همچنین لذت بردن شما از اجای تمرینات آموزشی ویولن می شود. اگر سازی که برای شروع آموزش ویولن انتخاب می کنید حداقل استاندارد های لازم را نداشته باشد میتواند در حین تمرین و انگشت گذاری شما را دچار مشکل کند همچنین نامناسب بودن صدای ویولن ممکن است باعث بی انگیزه شدن و نداشتن حس خوب هنگام تمرینات و نواختن آهنگ های مورد علاقه تان با یولون شود.

اندازه ساز ویولن

ویولن ها اندازه های مختلفی دارند. برای بچه ها سایزهای  3/4 , 1/2 , 1/4 , 1/8 , 1/10 , 1/16 و 1/32 مناسب است. برای انتخاب سایز مناسب ویولن برای بچه ها به این صورت عمل کنید: بازوی چپ را کاملا از بدنشان دور کنید و از گردن تا مچ یا کف دست را اندازه گیری کنید، اندازه ی گردن تا مچ نشاندهنده ی سایز مناسب ویولن برای بچه است. ویولن های سایز 4/4 که به آن ها ويولون Full Size نيز مي گويند براي افراد با سنين بالاتر از 9 سال و بزرگسالان مناسب است. طول بازوي اين ويولون ها 23.5 اينچ و بالاتر است.

خرید لوازم جانبی ویولن

حداقل احتیاجات یک ویولن خوب: آرشه حداقل 8 پر (سالم)، جعبه چهار گوش و مرغوب، زیرچانه باید یکی از این موارد باشد (1- ضد حساسیت ، 2-آلمانی مارک وسترن 3- یا از جنس آبنوس یا روز بوت) و همچنین گوشی های ساز البته در مورد گوشی تا می شود آبنوس چون در صدا تاثیر گذار است. خرک هم بسیار در صدای ساز تاثیر می گذارد و بهترین مارک ها- تلر و بوش- هست در مورد سیم تقریبا روی تمام ویولن ها سیم اولیه تست می باشد نه سیم ها گران مگر آنکه خود فروشنده روی آن قرار دهد.