انواع پیانو دیجیتال یاماها 1
پیانو

انواع پیانو دیجیتال یاماها

فروشگاه اینترنتی آلات موسیقی شهر ساز کرج : مهمترین انواع پیانو دیجیتال یاماها کدامند و دارای چه ویژگی هایی هستند؟ برای خرید و قیمت پیانو یاماها به چه اطلاعات و نکاتی باید دقت شود؟ شرکت یاماها یک مجموعه و مجتمع چند ملیتی از کشور ژاپن است که با طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات سالهاست که به عنوان یک برند جهانی شناخته می شود. یکی از محصولات این شرکت، پیانوی آکوستیک است که دارای شهرت جهانی می باشد. محصولات این برند معتبر از کیفیت ساخت و طراحی بسیار مطلوبی برخوردار می باشند و سالهاست که نظر علاقمندان را به خود جلب کرده اند. بر همین اساس، کارشناسان ما در گالری موسیقی شهر ساز با ارائه اطلاعات دقیق در رابطه با انواع پیانو دیجیتال یاماها سعی کرده اند تا مهمترین مطالب را در این زمینه در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهند. در نتیجه اگر تمایل دارید در این باره بیشتر بدانید، لطفا ما را تا انتهای این نوشتار همراهی بفرمایید.

یکی از مهمترین ویژگی های انواع پیانو دیجیتال یاماها که باعث افزایش میزان علاقمندان به این مدل پیانو می باشد، وچود ویژگی‌ای به نام Graded Hammer Effect می باشد. با استفاده از این ویژگی، دقیقاً مانند یک پیانوی آکوستیک، کلیدها در محدوده پایین کلاویه سنگین‌تر بوده و در محدوده بالاتر دارای وزن کمتر و سبک تری هستند.

مزیت‎‎‎‎های انواع پیانو دیجیتال یاماها

انواع پیانو دیجیتال یاماها 3

انتخاب و خرید پیانو دیجیتال یاماها برای شما به عنوان یک پیانیست آموزش دیده و یا فردی که قصد آموزش و یادگیری پیانو را دارد، می تواند بسیار کارساز و موثر باشد. استفاده از پیانو دیجیتال می تواند فواید مختلفی را برای نوازنده به همراه داشته باشد. برخی از مهمترین این مزیت ها عبارتند از :

  • ارزان‌تر بودن
  • تعداد استاندارد کلاویه ها
  • قابلیت حمل آسان
  • نیازی به کوک پیانو نخواهید داشت
  • قابلیت استفاده از هدفون
  • دارای رابط‌های دیجیتالی
  • تنوع صدا
  • دارای حس لمس پیانو آکوستیک
  • قابلیت ضبط آهنگ‌ها
  • تولید صدا با لمس ملایم

هرکدام از این مزیت ها می تواند برای شما بسیار ارزنده و مفید باشد تا بتوانید به راحتی از یادگیری و نواختن پیانو لذت ببرید. بر همین اساس، ارزان‌تر بودن پیانوهای دیجیتال یاماها نسبت به نمونه‌های آکوستیک، می تواند قابل تامل باشد. توجه داشته باشید که یک پیانوی آکوستیک یاماها به ‌راحتی می‌تواند دهها میلیون گرانتر از نمونه های دیجیتال آن باشد و این در حالی است که پیانوهای دیجیتال یاماها، مانند …. بسیار ارزان‌تر از نمونه های آکوستیک آن هستند.

تعداد کلیدهایی که در یک پیانو وجود دارد، دارای اهمیت بسیاری می باشد که حتما باید در هنگام انتخاب ساز، به تعداد آنها در صفحه‌ کلید دقت شود. توجه داشته باشید که بسیاری از پیانوهای یاماها با 61 و 76 کلید ارائه می‌شوند، در حالیکه پیانوهای دیجیتال با 88 کلید طراحی و تولید می‌شوند که دقیقا مشابه یک پیانوی آکوستیک می باشند.

دلیل مهم دیگری که برای خرید یکی از انواع پیانو دیجیتال دارای اهمیت ویژه ای است، قابلیت حمل آسان این مدل پیانوها می‎باشد. پیانوهای دیجیتال نسبتاً سبک و آسان در حمل و جابه‌جایی هستند.

مدل های پیانو؛ انواع پیانو دیجیتال یاماها

انواع پیانو دیجیتال یاماها 4

پیانوهای یاماها دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشند و در مدل و اندازه های مختلف و گوناگون تولید می شوند. مهمترین انواع پیانو یاماها عبارتند از:

  • مدل آکوستیک
  • مدل پیانو هیبرید
  • مدل های پیانو دیجیتال

1. پیانوهای آکوستیک

این مدل پیانو، دارای صدای خاص، رویایی و گرم می باشد که در اثر برخورد چکش بر سیمی که در زیر کلید وجود دارد، تولید می‌شود. این مدل پیانو دارای کنترل عالی و استانداردی بر نت‌های ساز دارد. اما نکته مهم در رابطه با پیانوهای آکوستیک، نحوه نگهداری سخت این مدل پیانو است که بدلیل قیمت بالا، آسیب‌پذیری چوب و کوک سخت مورد نیاز آن ایجاد می شود و هرکسی از پس آن بر نمی آید.

2. پیانوهای هیبریدی؛ انواع پیانو دیجیتال یاماها

پیانویی با کلیدهایی از جنس عاج مصنوعی و طبیعی، ترکیبی از پیانوهای آکوستیک و دیجیتال هستند و برای افرادی که به دنبال سازهایی با رده میانی هستند، مناسب می باشند.

3. پیانوهای دیجیتال

این مدل پیانوها همانطور که از نامشان پیداست دارای ویژگی های مختلفی هستند که مهمترین آنها عبارتند از :

  • کلید عاج ‌مصنوعی
  • برد کامپیوتری
  • بلندگوهای داخلی
  • تکنولوژی‌های وزن‌دهی
  • شبیه سازی صدای پیانوی آکوستیک

شناخت ساز و مدل؛ انواع پیانو دیجیتال یاماها

انواع پیانو دیجیتال یاماها 2

اولین پیانو دیجیتالی که شرکت یاماها در سال 1983 رونمایی کرد، YP-40 بود که صدا و ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به پیانوهای دیجیتال یاماهای امروزی داشته است. اما در سالهای بعد شرکت یاماها با تلاش چندین ساله مهندسان خود، پیانوهای دیجیتال را در سه نوع مختلف طراحی و تولید کرد که مهمترین آنها عبارتند از:

1. پیانوهای Clavinova

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، شرکت یاماها این مدل پیانو را در سال ۱۹۸۳ طراحی و رونمایی کرد. پیانو دیجیتال یاماها در سری‌های کلاوینوا یکی از بهترین تکنولوژی وزن‌دهی و لمس به اسم Grand Touch را دارا می باشند که با مکانیزم چکشی و حساسیت وزن‌دهی، حس پیانو آکوستیک را به شما انتقال می دهند. تمامی سری‌های Clavinova شامل صفحه نمایش رنگی هستند و به جرات می‌توان گفت که این سری پیانو دیجیتال یاماها یکی از بهترین و محبوب ترین انواع پیانوها در جهان می باشند.

2. پیانو دیجیتال؛ انواع پیانو دیجیتال یاماها

ARIUS‌ یکی دیگر از انواع مدل های پیانو شرکت یاماها است که دارای لمسی مانند پیانوهای آکوستیک با تکنولوژی صدای پیانوهای بزرگ CFX می باشد. این مدل پیانو دارای اجرایی زیبا و صداهای فوق‌العاده‌ای می باشد و هر شنونده ای را مجذوب خود می کند. قابل توجه است که این مدل پیانوی دیجیتال با ظرافت و طراحی زیبا متناسب برای هر خانه‌ای خواهد بود.

3. پیانوهای Portable

یکی از ویژگی‌‌های پیانوهای پرتابل، قابلیت حمل آن می باشد که به پیانیست این اجازه را می دهد که به هر مکانی آن را انتقال دهد. ضمناً پیانوهای Portable با تنوع بالا صدایی، افکت‌های گسترده همچنین قابلیت اتصال به میکروفون و بلندگوهای قوی، یکی از پرطرفدارترین انواع پیانوهای دیجیتال هستند.

خرید آنلاین انواع پیانو دیجیتال یاماها

پیانوهای دیجیتال یاماها به شما این اجازه را می‌دهند تا طیف گسترده‌ای از صداهای مورد علاقه خود را ایجاد نمایید و هر روز در مسیر یادگیری و نواختن پیانو موفق‌تر عمل کنید. اگر در حال یادگیری ساز پیانو هستید، می‌توانید یکی از مدل‌های ارزان قیمت محصولات این برند را بررسی کرده و انتخاب نمایید. برای اطلاع از قیمت پیانوی دیجیتال یاماها به فروشگاه اینترنتی آلات موسیقی شهر ساز کرج مراجعه فرمایید. در همین رابطه ما در فروشگاه اینترنتی آلات موسیقی شهر ساز کرج انواع مدل های پیانو دیجیتال یاماها را با تنوع‌های عالی آماده کرده ایم تا هر نوازنده‎ای با هر سطح از نوازندگی ساز پیانو بتواند بر حسب نیاز خود پیانوی مورد نیازش را تهیه نماید.

عزیزان و همراهان ارجمند گالری موسیقی شهر ساز برای خرید و فروش انواع ساز نو و کارکرده و تهیه انواع تجهیزات مورد نیاز در رابطه با ساز و اخذ مشاوره خرید ساز، لطفا با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

از 1 رای 5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاحساب کاربری
جستجو
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس